Hoe kunnen wij u helpen om bij uw klanten te achterhalen welke profielen mogelijk interesse zouden kunnen hebben in ons aanbod?
Door voortdurend te luisteren naar uw klanten verzamelt u waardevolle informatie (bijvoorbeeld over plannen om een gebouw te verkopen, een groepsverzekering die binnenkort op vervaldag komt, een recent ontvangen erfenis enz.). Het zou jammer zijn om die informatie niet te benutten in het belang van uw klant.
Dankzij onze 'Simple Leads Activation'-aanpak helpen wij u op zoek te gaan naar prospecten voor ons discretionair vermogensbeheer.
U stelt een lijst samen van de mogelijke prospecten
Op basis van uw klantenkennis stelt u een lijst samen van mogelijke prospecten voor AXA IM Select. Deze lijst kan bijvoorbeeld worden opgesteld op basis van:
- socio-demografische criteria (bvb. leeftijd, beroepscategorie).
- levenscyclus (bvb. verkoop van gezinswoning, pensioensparen op eindvervaldag).
- het hebben van bepaalde producten (bvb. brandverzekering van een tweede verblijf).
U stuurt deze prospecten een brief of e-mail
Via deze weg kunt u hen AXA IM Select voorstellen en vragen of één van onze relatiebeheerders contact met hen mag opnemen om een afspraak in te plannen voor een diepgaander gesprek.
Wij contacteren deze prospecten telefonisch
Aan de hand van een vooraf opgesteld script contacteren we de geïnteresseerde prospecten die u naar ons heeft doorverwezen.
We leggen een afspraak vast tussen de relatiebeheerder en de prospect
Wenst u graag aanwezig te zijn bij de eerste ontmoeting met de prospect? Verkiest u dat dit plaatsvindt bij u op kantoor? Uiteraard is dit steeds bespreekbaar.
Is de tijd om te investeren nog niet rijp op het ogenblik van het telefonische contact? Geen probleem, we weten zo dat de kans bestaat dat het, mits uw toestemming, mogelijks nuttig kan zijn om de klant opnieuw te contacteren in de nabije toekomst.